Anointing of the Lion of Judah's Roar & Jesus' Whip made me more sensitive to the move of God - Sharon / 犹大狮子吼叫的恩膏和耶稣的鞭子使到我对神的带领更加敏锐。

Email from Sharon

Well Pastor Paul, I missed your session during Chinese New Year time as I was away hometown and when I came back and heard of all the things that God did and what happened in Portals of Glory and also from Gina and also reading your blogspot and the various testimonies I was very eager to experience for myself for it is nothing like seeing and experience it for yourself.

When you finally agree to come to Portals of Glory on 15 April 2009, I came early from office and did not go back home in Subang as I did not want to be caught in the traffic jam and we started early and worship before the rest arrived.

When you called me for to be prayed for the anointing of the ‘Roar’ of the Lion of Judah, yes I was a bit sceptical at first as I have never done it before and yes I have seen the manifestations before.

When the anointing was released to me, I felt like something within my body and sometimes it is so hard to describe I just know something is different and it just makes me want to just let go and I could not control it. I have always been a back bencher and observe and that day I just let the Lord use me and it was my first experience.

I can’t believe myself roaring in front of people ...that is not me ...anyway....!!!! When you called me for the second time to be prayed again, I felt more comfortable and was able to receive more. Praise God!!!

Again the whip is very different, the fact that you don’t literally see the whip and when it is released, I felt so much power, fire, and I don’t know,,,very strong anointing, entirely different from the first and it was yes very very strong.

As a result, I am now even more sensitive to the move of God when I am in the presence of God and just wanting more of God..., spending more time in worship and the word.

Praise God and all glory to Jesus for what He has done!!!!


Sharon

---------

A Reader's Research on the Lion's Roar.

Our Mission to the Klang Valley

犹大狮子吼叫的恩膏和耶稣的鞭子使到我对神的带领更加敏锐。

Sharon 姐妹的电邮

保罗牧师,因着我回了家乡,很可惜的,我错过了在农历新年时的聚会。当我回来的时候,我听到好多神奇妙的作为,以及在Portals of Glory祈祷院所发生的一切事。除了Gina姐妹的分享,我也上网到你的部落格读了许多的见证。我好渴慕,很想自己也能亲身经历到神的能力。

当你答应在2009年四月十五号来Portals of Glory 祈祷院 时,为了避免遇到交通阻塞, 就提早从办公室离开到祈祷院去。在其他人还没到达之前,我们就开始在那儿敬拜。 我虽然曾经见过犹大狮子吼叫的彰显, 但是,当你要为我祷告领受犹大狮子吼叫的恩膏时,我起初有点怀疑,因为我从未吼叫过。当那恩膏浇灌 在我身上时,我觉得我身体里有一股力量(有时就是不知怎样用言语来形容,只知道在我体内跟平时是不一样的), 这股力量使到我无法控制,那感觉就是想要释放出来。

一直以来,我都是时时坐在后排观看。却在当天,我降服於神,让祂使用我。那就是我第一次的经历。我真不敢相信,自己会在众人面前那么的吼叫。无论如何,那可不是我。。。。当你再次为我祷告时,我感觉舒服多了,也能够更多的去领受。赞美神!

此外,耶稣的鞭子果然也很不同。虽然我的肉眼看不到鞭子,但是,当你用鞭子释放在我身上时,我感觉到极大的能力,很多的圣火,和很强的恩膏在我的身上。这与我第一次所经历的狮子吼叫恩膏,是完全不一样的,而且那恩膏是非常非常的强。

四月十五日的奇妙经厉,改变了我的属灵生命,现在我对于神的带领更加敏锐。当我在神的同在中,我只想要更多的得着祂,更多的敬拜祂,和在祂话语上花更多的时间。
赞美神!一切荣耀都归于祂!

Sharon 姐妹

1 comments:

Thomas Ong said...

Praise God at least one more person receive the roar of Lion of Judah in Klang Valley. Look forward the testimony from a brother (fr DUMC?) who receive the impartation on The Sword in Portal of Glory.